Coca Cola duikt in Brand Journalism

Eén van mijn passies en sterke punten als journalist, is Brand Journalism: “Using the tools, tactics and style of journalism to tell a company’s story”. Mooi om te lezen en te zien is de evolutie van de website van Coca Cola in een brand journalism site. Ragan.com vertelt het verhaal. Kijk vooral naar de nieuwe site van Coca Cola en zie hoe het eruit ziet als een nieuwssite. Het verhaal van en de sfeer rondom het merk staan centraal, niet het drankje. Het speelt bijzonder sterk in op de huidige merk- en internetbeleving van consumenten.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.